piątek, 31 października 2014

Halloweenowe nietoperze

Hej kochani!
Będąc dzieckiem razem z koleżankami przebierałyśmy się w różne stroje i ruszałyśmy w miasto. Naszym celem było zebranie jak największej ilości słodyczy! Które dziecko ich nie lubi? Zdarzyło się nam, że pukając do jednego z domów pewien pan dosłownie poszczuł nas swoim psem, który prawie rzucił się na nas. Na szczęście udało nam się uciec. Później szłyśmy do domu jednej z nas i dzieliłyśmy po równo zdobyte pyszności. Teraz mimo, że już wyrosłam z tego, w moim domu są przygotowane różnego rodzaju słodkości, gdyby jakieś dzieci przyszły nas odwiedzić. W Polsce nie  jest to popularne święto, ale moim zdaniem warto mieć w domu kilka cukierków dla dzieci, które szykują się do tego święta, przebierają i chodzą godzinami. Warto zobaczyć ich uśmiechniętą buzię, że udało im się natrafić na kogoś kto otworzył im drzwi :D
Znalazłam ostatnio na zszywka.pl fajne nietoperzyki i dzisiaj mając chwilę zrobiłam podobne.




Na stronie były one zrobione tylko z rolki po papierze toaletowym, ja obkleiłam je dodatkowo srebrnym papierem, żeby dodać im uroku. Jak Wam się podobają?
A Wy co ciekawego robicie na halloween? :)



7 komentarzy:

  1. W tym roku nie robię nic ciekawego, czekam tylko na dzieciaki :)
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyszły :) może obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie przebierałam się na halloween, ;p haha fajnie Ci wyszły! :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Oryginalny pomysł! Szkoda, że halloween już za nami!

    OdpowiedzUsuń
  5. ps. zapraszam do mnie
    nomadicnegro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te nietoperzyki. :D

    OdpowiedzUsuń