wtorek, 14 października 2014

Pomysł na TORT

Czeeeść! W związku z poprzednim postem dzisiaj napiszę o prezencie jaki zrobiliśmy na chrzciny. Otóż jak tylko usłyszałam, że jest coś takiego jak tort z pieluszek postanowiłam sprawdzić jak to wygląda. Od razu mi się spodobało jednak nie było okazji wcześniej, ale teraz nadażyła się idealna okazja, aby samemu zrobić takie cudo. Oczywiście na początku nie wiedziałam jak się za to zabrać, dlatego wspomagałam się filmikami na youtube, które bardzo nam pomogły. Jest dużo innych rzeczy, które można by zrobić z pampersów, jednak przyznam, że trochę poszliśmy na łatwiznę i wybraliśmy tort. Oto co nam wyszło:





Chrzciny jak najbardziej się udały łącznie z ładną pogodą ;) Polecam taki prezent, bardzo łatwo i szybko się go robi. Dla leniwych można też kupić taki na allegro i nie różni się za bardzo cenowo od robionego ręcznie!

19 komentarzy:

  1. Taki torcik na pewno sie przyda :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne pomysły :)

    Może wspólna obserwacja ?
    Zacznij pierwsza, zrewanżuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tez by taky chciala tort,super! obs za obs?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały i kreatywny pomysł :) ! Chyba Ci go podkradnę:)

    Obserwujemy?
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja mialam chrzciny i totalną pustke na prezent ... ;c
    ps.obserwujemy ? :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny pomysł, naprawdę! Świetnie to finalnie wyglądało! Super! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Siper pomysł :)
    Zapraszam do mnie
    Obserwuje i liczę na rewanż
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. swietny pomysł :3
    Obserwacja za obserwacje?
    http://lenettete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny pomysł:)
    Zapraszam do siebie:*
    Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuje za obserwacje i rownież obserwuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł na prezent :)
    Obserwuję i pozdrawiam serdecznie!
    fashion-and-lifestyle99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ha ha! Nie no nie wpadłabym na takie coś. Świetny i praktyczny prezent. :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglada naprawde super ! ;)
    Idealny i przydatny prezent ;)

    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pomysł na prezent. ;) Jeszcze się z takim nie spotkałam. Widzę, że jesteś bardzo kreatywna i masz ciekawe pomysły. W blogowaniu to ci się przyda. :)

    Zapraszam!
    hollyandholly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł :)
    Taki prezent na pewno zapadnie w pamięci :)
    Czekam na nowe posty :)
    A póki co kolejna fanka melduje się na Twoim pokładzie :)

    OBSERWUJĘ :) :*

    Serdecznie zapraszamy do NAS

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny pomysł, my takiego nie dostaliśmy :p a pampersow cała fura schodzi :p zapraszam do nas na konkurs :) rajstopki można wygrać :)

    OdpowiedzUsuń