niedziela, 5 października 2014

Mountains are the best place

Hej, hej! W ten weekend znowu odwiedziła mnie rodzinka, ponieważ mieszkam niedaleko gór to jest to idealne miejsce do zwiedzania i spędzenia miło razem czasu. Z pewnością jest to lepsze niż siedzenie w domu a także z trudem mi to przyznać, ale nawet lepsze niż zakupy! Uwielbiam fotografować przepiękne widoki, jednak aparat nie uchwyci dokładnie tego, co widzi się gołym okiem. Dlatego jeśli mieszkacie tak jak ja blisko gór to ruszać tyłki z kanapy i do dzieła! W tamtym roku również wchodziliśmy na Śnieżkę, ale tym razem pogoda bardzo mile nas zaskoczyła. Było tak ciepło, że musieliśmy co chwilę ściągać jakąś część garderoby :) Niestety na Śnieżkę nie udało nam się wejść, ponieważ byliśmy z dziećmi i wózkiem, co nie jest dobrym pomysłem, dlatego też wybraliśmy się trochę niżej, a dokładnie do schroniska Samotnia nad Małym Stawem, który przypomina Morskie Oko. Na chodzeniu po górach spędziliśmy cały dzień! Zanim się obejrzeliśmy trzeba było wracać do domu, bo powoli się ściemniało. Zmęczeni wróciliśmy i poszliśmy spać :D







Jeśli znacie jakieś piękne miejsca, które warto zobaczyć piszcie koniecznie! :)

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam gory<3
    Bylam na śnieżce i było wspaniale<3


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :) chociaż osobiście wolę morze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia. Zgadzam się, że góry są przepiękne, a o tej porze roku to pewnie muszą mieć coś w sobie. Te zmieniające się liście na całej trasie, pewnie jest kolorowo. Chciałabym się tam kiedyś wybrać jesienią - a niestety mieszkam daleko w Wielkopolsce. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdy byłam na śnieżce to byłam w Karpaczu na tydzień. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi hi, nie potrafię usiedzieć w miejscu, dlatego czuję, że po maturze będę musiała sobie znaleźć zajęcia. :D Ale nie no wypad w góry na pewno tam przewidzę! :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Mieszkam w miejscu gdzie otaczają mnie same góry, górki czy wzniesienia, ale nie mam ochoty wspinać się na nie xD to chyba nie dla mnie :)) Zdjęcia rewelacyjne!

    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cudowne widoki! Nie lubię chodzić po górach, ale bardzo lubię je podziwiac;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczne fotki!! :)
    Serdecznie zapraszam na: www.okomody.blogspot.com
    Pozdrawiam A.J. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham góry, w końcu wychowywałam się w ich pobliżu. Niestety teraz jestem dosyć daleko od nich :(

    http://autre-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń