środa, 1 października 2014

Love at a distance

Na początku związku nie spędza się ze sobą dużo czasu, ponieważ ludzie dopiero się poznają. Niektórym wystarczy zobaczyć się raz w tygodniu. Później jednak ilość spotkań nieświadomie wzrasta, mimo iż dopiero co odkryliśmy wady naszej połówki. Czujemy potrzebę częstszego spotykania się, aż wreszcie najchętniej w ogóle byśmy się nie rozstawali. Ale przychodzi w życiu taki moment jak np. studia, że miłość musi przejść próbę. Bardzo ciężką próbę wytrwałości i cierpliwości. Większość osób uważa, że rozłąka jest dobra dla związku. Czy tak jest? Nie wiem. Na pewno coś się zmienia. Nabieramy pewnego rodzaju dystansu, ale przede wszystkim strasznie tęsknimy. Tęsknota potrafi być tak silna, że nie mamy na nic ochoty albo odwrotnie staramy się o niej zapomnieć np. codziennie imprezując. Widując się rzadko wymaga się w momencie spotkania aby poświęcać cały czas tylko swojej miłości. Uważam, że jeśli kogoś bardzo się kocha to jest to jak najbardziej możliwe i potrzebne, gdyż po długiej rozłące chce się człowiek nacieszyć sobą. Nie należy jednak przesadzać i zapominać o swoich przyjaciołach!



P.S. W nowym miejscu i z nowymi ludźmi tęskni się także za swoją rodziną, która jest najważniejsza.

A Wy tęsknicie za kimś? I jak sobie z tym radzicie?

10 komentarzy:

  1. Fajny blog i śliczne zdjęcia!
    ;)
    http://anulunia268.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne te zdjęcie :D

    zapraszam do obserwowania:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tęsknota za najbliższą osobą jest bardzo ciężka, ale miłość wszystko wygrywa! Przynajmniej ja w to wierzę. Akurat nie tęsknię za nikim. Wszystkich moich bliskich mam pod ręką, więc tak naprawdę nie wiem jakie to uczucie tęsknić za kimś tak mocno...
    +Świetnie napisany post!

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś na pewno poznasz to uczucie. Przynajmniej możemy uświadomić sobie jaki ktoś jest dla nas ważny :D

      Dzięki :)

      Usuń
  4. napisałam w opisie :) rosewholesale.com :)

    słodkie zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie zaczęłam studia i bardzo tęsknię za swoją rodziną. Mam jednak to szczęście, że mój chłopak wybrał się do tego samego miasta co ja :)
    http://mishhmashh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Raz już przeżyłam półroczną przerwę z powodu pracy ale teraz już bym się na to nie zgodziła :) co powiesz na wspólna obserwację?

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zdjęcie!
    jeśli możesz to pokilkaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/autumn-vibes-military-pants.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Obiecuję poprawę. ;D Ale za rok jak rodzice już nie będą mieli nic do mówienia, bo pewnie nie puściliby mnie jako 17stolatki w góry bez opieki dorosłych. A sami nie mogą jechać, bo zajmują się gospodarstwem rolniczym... Ale będę! Mają za duży urok, żeby je omijać. ;p

    OdpowiedzUsuń