piątek, 10 października 2014

Pastelove

Dzień dobry! Dzisiaj mając wolny dzień od szkoły chciałam się wyspać, ale niestety rano obudził mnie okropny ból brzucha. Jak co miesiąc kilka godzin męczarni i wreszcie przeszło.
W niedzielę idę na chrzciny siostrzeńca mojego chłopaka, dlatego też dzisiaj po południu wybieramy się na zakupy. Uwielbiam chodzić po sklepach z dziecięcymi ubrankami i akcesoriami. Najchętniej wszystko bym kupiła! Dzisiejsze zakupy mamy zaplanowane, więc mam nadzieję, że kupimy tylko to co potrzebne (pewnie i tak kilka rzeczy nieplanowanych wpadnie do koszyka). Dużo wcześniej wpadłam na pomysł prezentu, myślę, że wyjdzie fajnie, ponieważ po części będzie robiony własnoręcznie, a po części kupiony. Na dniach wstawię zdjęcie końcowego efektu, a być może dla kogoś z Was będzie inspiracją na prezent :)
A propos tytułu kilka zdjęć z moimi ulubionymi pastelowymi kolorami.









Miłego dnia! ;*

7 komentarzy:

  1. Kiedyś miałam taką obsesję na punkcie pasteli *o* Obecnie przerzuciłam się na czerń, biel i szarość. Duża zmiana haha!

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie się ogląda, genialnie dobrane inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanych chrzcin. :D Pastele są świetne. Prezent na pewno będzie świetny. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham pastele
    bardzo fajny blog będę tutaj częściej zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam pastelowe kolory ♥
    Obserwujemy? Daj znać u mnie :)

    http://life-by-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń