piątek, 7 listopada 2014

STYLizacje

Witajcie! Wczoraj miałam prawie cały dzień zajęcia, a na wieczór czekał mnie 3 godzinny powrót do domu. Na szczęście wracałyśmy większą grupą, więc podróż minęła nam dość szybko. Dzisiaj miałam trochę spraw do załatwienia, między innymi zdjęłam aparat, ale na razie tylko dół. Teraz na nowo muszę się przyzwyczaić do moich zębów. Przyznam, że nieprzyjemne było zdejmowanie zamków, ale jakoś to przebolałam.

W tym poście postanowiłam pokazać Wam dwie stylizacje stworzone przeze mnie na stylistki.pl:



Następne stylizacje to takie, które spodobały mi się i z chęcią bym nosiła takie zestawy ubrań. A najbardziej przypadły mi do gustu futrzane kamizelki!







Kolory typowo jesienne. Unikałam zestawów w których były buty emu, gdyż nie jestem ich zwolenniczką. Chyba większość wie co się z nimi dzieje podczas użytkowania. Mówię o tych tanich, bo gdy zainwestujemy w te droższe to kierując się opinią mojej znajomej - sprawdzają się.

A Wy jakie rzeczy lubicie nosić jesienią?
 


4 komentarze:

  1. Genialne są zestawy 3,4,5!
    Moje kolory:)

    Ja jesienią lubie nosić brązowe ubrania i bordowe dodatki, żeby wpasować się w "klimat":)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zestawy. ;D Najbardziej podoba mi się 2 i 5. :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się piąta stylizacja :) Lubię takie swetry.

    obserwujemy?
    im-mags.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 jest świetna! Bluzka z tygrysem jest cudowna.

    ____________
    a Ty? bierzesz już udział w rozdaniu? :)

    http://wyprobuj.blogspot.com/2014/10/konkurs-wygraj-bon-o-wartosci-100-do.html

    OdpowiedzUsuń