czwartek, 18 września 2014

Jesień się zbliża

 Cześć!

Dni mijają mi bardzo szybko, co nie powoduje u mnie radości, ponieważ nie chcę za bardzo wyjeżdżać. Ale póki co za dużo o tym nie myślę, tylko staram się spędzić miło czas. W związku z tym, że dzisiaj była baardzo ładna pogoda wybrałam się na spacer z moim mężczyzną i przy okazji zrobiliśmy kilka zdjęć. Dopiero, co zaczęłam moją przygodę z blogowaniem, ale mam nadzieję, że coraz więcej Was zacznie tutaj zaglądać i mi trochę pomoże. Na pewno, póki co, będzie dużo postów takiego typu.





Jak macie jakieś ciekawe pomysły co do postów to piszcie. :)
Pozdrawiam
M.

1 komentarz:

  1. Kocham pastelowe kolory. Bardzo fajnie zastawiłaś wszystko, powodzenia w blogowaniu.
    Będę często zaglądać. Pozdrawiam :3

    http://indywidualnie-o-wszystkim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń