środa, 24 września 2014

Cold autumn

Cześć. Dzisiaj postawiłam na czarny, ponieważ jest to bardzo praktyczny kolor, a także jeden z moich ulubionych. Udało mi się zrobić tylko kilka zdjęć przejazdem, ponieważ miałam do załatwienia kilka spraw, a także temperatura na zewnątrz zniechęcała do opuszczenia samochodu. Wielkimi krokami zbliża się początek roku, ale mam nadzieję, że w tym tygodniu uda mi się dodać jeszcze jeden post.




P.S. Szukam dużej, czarnej torebki. Jeśli widzieliście gdzieś ciekawe promocje to piszcie :D
Pozdrawiam.


7 komentarzy:

  1. ja swoją czarną torebkę kupiłam w Stradivariusie ze 130zł na 50zł :D
    piękna jesteś! :D
    nie lubię jesieni ;c
    http://variouseverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, ciekawe czy jest jeszcze ta promocja ;d
      Dziękuje! :)

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia. ;) Piękne budynki w tle.
    Podoba mi się ta apaszka.

    www.lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. czarny to też jeden z moich ulubionych kolorów!
    świetne buty :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety już tak bedzie ciggle, lato sie skończyło :/

    Pozdrawiam! ♥
    jugii.blogspot.com - kllik! ♥

    OdpowiedzUsuń