piątek, 18 września 2015

Black&blue

Witajcie! Połowa września za nami. Kiedy minęły wakacje? Co prawda niby mam jeszcze tydzień 'wolnego', ale tak na prawdę w tym miesiącu czeka mnie milion spraw do załatwienia. Post planowałam dodać już kilka dni temu, ale przez zatrucie nie było możliwości. Kilka dni wyciętych z życiorysu. Na szczęście wracam do formy i przygotuję niebawem coś nowego. Dzisiaj pokaże Wam outfit, który idealnie sprawdzi się jesienią. Większość rzeczy jest w stonowanych kolorach, ponieważ główną rolę gra błękitny płaszczyk. Nie urozmaicałam bardziej tego stroju, ponieważ uważam że tak wygląda fajnie i skromnie. Druga wersja jest podobna, ale zamiast płaszczyka jest narzutka w zebre. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Zapraszam do oglądania.







Miłego dnia! :D


1 komentarz: